mandag den 3. februar 2014

AOH-messen

Alt om håndarbejde havde her i weekenden messe i Rødovrehallen. Der var rig mulighed for at blive inspireret! Jeg har længe ønsket at lave at hæklet tæppe i granny stribes og da jeg så et godt tilbud på Kauni garn i de fineste farver, slog jeg til :-)


Overvejer at supplere med pink og gul…
Det er jo store nøgler med 150g i hver, så mon ikke 8 nøgler i alt er nok til et slumretæppe til en voksen?

Jeg synes, at det var en spændende messe. Jeg blev som sagt meget inspireret til en masse nye projekter.    
Af højdepunkter kan nævnes: workshop med Line (Marapytta) hvor vi lærte at lave sløjfer, standen med dem der lavede workshops, blogosfæren - en stand med bloggere bl.a. Karen Klarbæk, Speich Design med de flotteste patchworktæpper, Garn-iture med strik og patchwork kombineret med broderi. Osv. osv. Faktisk blev jeg nødt til at tage derud både fredag og lørdag :-) Hvis jeg skulle nævne noget jeg savnede, så kunne der godt være lidt mere med syning af beklædning til at veje op mod de mange  (ellers spændende) strikkeforretninger der havde lagt vejen forbi - men det er jo også et spørgsmål om interesse :-)

1 kommentar:

  1. Fornuftigt at slå til på et godt Kauni tilbud ;-). Sidder og bliver lidt misundelig på de smukke farver ( men jeg har så rigeligt m garn...)
    Tror 8 nøgler er fint til et voksentæppe :-)
    Glæder mig til at se mere til garnet når det tager form ;)

    SvarSlet