torsdag den 24. juli 2014

Boys Month #4 Strikket hue


I får mere strik fra mormors hånd. Her er det en dejlig hue strikket i superwash uldgarn. Opskriften er fra Hjertegarn, tilbehør nr. 59. Den er strikket i børnehavestørrelse og selvom gutten kun er 1 år bliver den næste lavet i skolestørrelse. Om det så er fordi han har et stort hoved, mormor strikker fast eller opskriften er lille i størrelsen, tja…men fin er den og mormor har gang i en karrygul til efterår/vintersæsonen der bliver fin til storebrors brune flyverdragt, som lillebror skal arve :-)
I øvrigt er dynebetrækket et min mor har syet til mig da jeg var lille. Jeg er så glad for det, man bliver så glad af de farver! og jeg har brugt det flittigt til mine drenge selvom der er blomster på!

3 kommentarer:

  1. Jeg har kigget på billedet flere gange Stine, men ikke nået at kommentere. Hver gang har min tanke været - sikke en dejlig dreng med spilopper i øjnene, flot hue, og SKØNNE farver på stoffet! Jeg ELSKER de grønne og blå farver.... Kan godt forstå du nyder det :-D

    SvarSlet
  2. Sikke et dejligt billede af din lille dreng. Kh Maria (min-mors-mirakler)

    SvarSlet
  3. Tak for Jeres søde kommentarer, Mette og Maria!

    SvarSlet